Συχνές Ερωτήσεις
- Πιστωτική/Χρεωστική (Visa, Mastercard)
- Paypal
- Αντικαταβολή (+1,50€)
- Πληρωμή στο κατάστημα
Οι παραγγελίες της Zahara αποστέλλονται αποκλειστικά κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή), εξαιρουμένων των επίσημων αργιών και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Η επεξεργασία των παραγγελιών, γίνεται την ίδια ημέρα, εφόσον τις πραγματοποιήσετε έως τις 1μμ. Οι παραγγελίες με απλή αποστολή παραδίδονται μεταξύ 1-3 εργάσιμων ημερών. Για παραπάνω πληροφορίες επισκεφθείτε τις Πληροφορίες Αποστολής.
Για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορείτε να συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας ή να ελέγξετε το μήνυμα που σας έχει αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.
- Επικοινωνήστε Μαζί μαςΕνημερώστε μας για την επιστροφή που θέλετε να πραγματοποιήσετε στο 26340-21660 (Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 17:00) ή στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση care@zahara.gr
- Κατάσταση ΠροϊόντωνΤοποθετήστε τα προϊόντα και την απόδειξη – δελτίο αποστολής στην αρχική τους συσκευασία. Σημειώστε πως τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση χωρίς να έχουν αλλοιωθεί, ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε τρόπο. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιείχε και δώρο, θα πρέπει επίσης να επιστραφεί για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων.
- Επιστροφή σε CourierΕπισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της ACS σας εξυπηρετεί, για να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Συνιστούμε να κρατήσετε την απόδειξη αποστολής με τον αριθμό παρακολούθησης για να είστε κατοχυρωμένοι με την αποστολή τους στην περίπτωση που δεν λάβουμε το δέμα. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας μέσω μη συνεργαζόμενων courier, αναλαμβάνετε την ευθύνη για την μεταφορά και το κόστος της επιστροφής.
Προϊόντα των οποίων η συσκευασία τους επιτρέπει οποιασδήποτε μορφής χρήσης δεν επιστρέφονται λόγω κανόνων υγιεινής. Αυτά είναι: Foundation, Πούδρες, Primers, Μάσκαρα, Κραγιόν, Lip Gloss, Βερνίκια νυχιών όπως και προϊόντα με αλλοιωμένη ή/και τροποποιημένη συσκευασία.
Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω.
Η επιστροφή των χρημάτων σας πραγματοποιείται έως και 14 ημέρες από την στιγμή που μας γνωστοποιείται την επιστροφή ή ακύρωση της παραγγελίας σας, με προϋπόθεση ότι τα προϊόντα θα σταλούν πίσω συσκευασμένα και αχρησιμοποίητα. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται με τον ίδιο τρόπο που κάνατε την παραγγελία σας. Για πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών ο χρόνος μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκάστοτε τράπεζα. Για πληρωμές μέσω αντικαταβολής θα πρέπει να μας παρέχετε έναν ηλεκτρονικό τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) για να σας πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό.
Για την ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 26340-21660 εντός 30′ από την υποβολή της. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε e-mail στο care@zahara.gr, αναγράφοντας στο θέμα «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό της παραγγελίας. Τροποποιήσεις σε παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές. Θα χρειαστεί να ακυρώσετε την αρχική παραγγελία σας και να δημιουργήσετε μια καινούρια.