Παραγγελίες
Από τη στιγμή που έχετε τοποθετήσει μια παραγγελία στο zahara.gr θα ενημερώνεστε για την κατάσταση της μέσω e-mail. Επίσης, μπορείτε να έχετε πρόσβαση για αυτές τις πληροφορίες από τον Λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που δεν είστε εγγεγραμμένος/η χρήστης, μπορείτε να συνδεθείτε ως επισκέπτης για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Είναι πιθανό να λάβετε την παραγγελία σας από δύο διαφορετικά σημεία διαλογής. Σε αυτή τη περίπτωση θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ποια προϊόντα θα παραλάβετε σε κάθε αποστολή.
Είναι πιθανό μια παραγγελία ή μέρος μιας παραγγελίας να ακυρωθεί από μέρους μας για διάφορους λόγους όπως:
- Δεν επαληθεύεται η διεύθυνση αποστολής
- Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε ένα ή και περισσότερα προϊόντα από αυτά που επιλέξατε
- Δυσκολευόμαστε να ολοκληρώσουμε την πληρωμή σας
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην προχωρήσουμε στην αποστολή κάποιας παραγγελίας εάν το κρίνουμε σκόπιμο. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Αν επιθυμείτε να ακυρωθεί η παραγγελία από μέρους σας, θα χρειαστεί να μας καλέσετε στο (+30) 26340-21660 εντός 30’ από την ολοκλήρωσή της.